tisdag 7 december 2010

God morgon


Nu börjar jag räkna ner inför julmarknaden, det bara kryllar i huvudet av ideer.
Man vet ju inte hur mycket man ska göra.Har nu gjort 50 st tyghjärtan och ca 10 lingonkransshjärtan, 40st vitmålade småkrukor med vita hyacinter.10 st stora björkris kransar med rödvit rutigt band " se Drömhem och trädgård på framsidan".
Det är tur att Kruisdullan behöver en chef idag, så då kan jag inte börja med något mer.
Javisst! jag har ju glömt att skriva upp pepparkaks stänger i gammeldags strutar med noter på.ca 10 st det med...
Hoppsan det blev en del när jag räknade i hopp allt.
Hoppas att vi ses helgen..

kram kram

1 kommentar:

  1. Jag vill gå på julmarknad och lägga beslag på dina mästervärk :) attans att man ska jobba! Lycka till med försäljningen Kramar <3

    SvaraRadera