torsdag 4 november 2010

Förlåt...


Att jag är dålig på att uppdatera bloggen när telefonen inte fungerar att blogga med.
Känns inte lika roligt att låna bilder.
Och eftersom jag inte heller skriver så mycket, så är jag rädd för att det känns opersonligt.
Men den här bilden skulle ju absolut kunna vara min.
För idag plockade jag mer mossa, när jag var och gäst spelade lite på hemtjänsten.
Har ju mina favorit ställen för moss plockning.
Så nu e det dags för vinter mys pyssling.
Kram Kram

Till Helena.. Se nu har jag gjort ett lite inlägg*L*Kram hälsa Ove

2 kommentarer:

  1. Herregu gullet,skriv bara från hjärtat.Det är ju överfullt,det vet ju jag!!!!*kraaaaaam*

    SvaraRadera
  2. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
    Hoppas den är & har varit underbar!
    massa massa kramar!!!!

    /Petra

    SvaraRadera